در حال بارگذاری

باربری و اسباب‌کشی با آچــاره

تمامی خدمات اسباب کشی، باربری و اتوبار و بسته بندی اثاث شروع کنید

هر آنچه برای جابجایی اثاث نیاز دارید

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهایی است که معمولا شما را یک ماه قبل از جابه جایی درگیر می کند و بایستی تمام وسایل موجود در خانه را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر آماده کنید. در این مواقع، به طور معمول اعضای یک خانواده دست به دست هم می دهند و وسایل را برای آغاز سفر آماده می کنند. نکته مهم در این مواقع جابه جایی وسایل و انتقال آن ها به خانه جدید است؛ همه ما می دانیم که در این مرحله بسیار تنهاییم و بایستی به تنهایی به فکر جابه جایی بسیاری از وسایل باشیم. بهترین راه برای انجام این کار وجود باربری های متععد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابه جا کرده و کارهایتان را به ایشان بسپارید. سوالی که در این مواقع پیش می آید این است که چگونه می توانیم در بین باربری های متعدد، به یکی از آن ها اعتماد کرده و جابه جایی را به آن ها بسپاریم؟

خدمات اسباب کشی منزل با آچاره

آچاره برای انجام خدمات اسباب کشی منزل نیز به فکر کاربرانش بوده و کار آن ها را راحت کرده است. این سرویس با ارائه انواع خدمات، توسط باربری های معتبر و متخصصین با تجربه خود، وسایل شما را به راحتی جابه جا کرده و مشکلاتتان را حل می کند. با ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن آچاره می توانید برای تاریخ مورد نظرتان ثبت سفارش کرده و در آن تاریخ از باربری های مطمئن خدمات دریافت کنید. به خاطر داشته باشید پس از اتمام سرویس می توانید نظرات خود را اعلام کرده و امتیاز دهید. پشتیبانان آچاره 12 ساعت از شبانه روز را به بررسی، پیگیری نظرات و پاسخ گویی به سوالات شما اختصاص داده اند.

آموزش ثبت درخواست خدمات اسباب کشی منزل در آچاره

فرایند ثبت درخواست و انتخاب متخصص در آچاره بسیار ساده است. پس از انتخاب قسمت اسباب کشی، این صفحه شامل مواردی مانند جابه جایی درون شهری و برون شهری، سرویس ویژه جابه جایی، کارگر جابه جایی، حمل بار درون شهری، برون شهری و خدمات پستی می شود. شما می توانید با انتخاب گزینه مورد نظرتان وارد آن سرویس شده و مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

مرحله اول : انتخاب تخصص مورد نظر

قبل از هرچیز برای ثبت سفارش خود در آچاره، تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به این سرویس، وارد تخصص جابه جایی درون شهری شوید. این گزینه در قسمت اسباب کشی است.

مرحله دوم: شروع کنید

پس از خواندن موارد مربوط به این خدمت و نحوه محاسبه قیمت آن، گزینه شروع کنید را انتخاب و وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله سوم: انتخاب خودروی مناسب

در این مرحله، خودروی انتخابی خود را با توجه به حجم وسایل مورد نظرتان انتخاب کنید. این قسمت شامل مواردی مانند نیسان، خاور و مشورت با متخصص می شود.

مرحله چهارم: انتخاب کارگر مورد نیاز

در این مرحله، در مورد نیاز شما به کارگر سوال می شود. شما می توانید با توجه به حجم وسایل و توجه به جابه جایی وسایل سنگین، تعداد کارگر مورد نیازتان را برای اسباب کشی مشخص کنید و نگران نحوه جا به جایی از خانه ای به خانه دیگر نباشید. در صورتی که جواب شما در این مرحله، گزینه بله باشد، تعداد کارگر به جز راننده را انتخاب خواهید کرد.

مرحله پنجم: مشخص کردن بار برای جابه جایی

در این مرحله، نام تعدادی از وسایل سنگین آورده شده و لازم است مشخص کنید که چه تعداد از این وسایل در بار شما وجود دارد. این موارد شامل یخچال ساید با ساید یا بزرگتر از 19 فوت، تردمیل، میز ناهارخوری بالای 8 نفر، بوفه و کمد بزرگ، مبلمان تخت خوابشو، وسایل بالای 100 کیلوگرم، پیانو و گاوصندوق می شود. در صورتی که هیچ کدام از این وسایل در بار مورد نظر شما نیستند، می توانید گزینه هیچ کدام را انتخاب کنید.

مرحله ششم: آدرس خود را  وارد کنید

در این مرحله ، آدرس مبدا را برای خدمات اسباب کشی منزل مشخص کرده و برای هماهنگی شماره تماستان را درج کنید و سپس بر روی گزینه ثبت آدرس کلیک کنید. لازم است پس از مشخص کردن مبدا یک بار دیگر آن را تایید کرده و سپس وارد مرحله بعدی بشوید.

مرحله هفتم: طبقه مبدا را مشخص کنید

در این گام، طبقه مبدا را برای اطلاع باربری مشخص کنید.

مرحله هشتم: آدرس مقصد را مشخص کنید

در این مرحله نیاز است آدرس مقصد را مشخص کنید تا باربری از آن اطلاع داشته باشد.

مرحله نهم: طبقه مقصد را مشخص کنید

در این قسمت برای اطلاع باربری و کارگران، لازم است طبقه مقصد را مشخص کنید.

مرحله دهم: توضیحات اضافی

در مرحله دهم هر توضیح دیگری که لازم است متخصص، از آن اطلاع داشته باشد را درون قسمت مشخص شده بنویسید.

مرحله یازدهم: چه زمانی به این سرویس نیاز دارید

در این قسمت، زمان مورد نیاز برای استفاده از سرویس را مشخص کنید. با توجه به مشخص شدن آدرس و زمان مورد نظر، تمامی این اطلاعات برای متخصص نمایش داده می شود.

مرحله دوازدهم: ترجیحتان کدام است

در گام دوازدهم دو گزینه به شما نمایش داده می شود و بر اساس آن، ثبت درخواست شما نهایی خواهد شد. این دو گزینه شامل کار به اولین متخصص با امتیاز بالا سپرده شود یا اینکه پس از دوساعت، از میان متخصصین که اعلام آمادگی می کنند، خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید، می شود.

راهی برای کم کردن خدمات اسباب کشی منزل و هزینه باربری

هرچه خودتان را برای لحظه جابه جایی آماده کنید، هزینه های احتمالی برای انجام این کار کاهش پیدا می کند و از طرفی استرس و دلشوره آن نیز برای انجام جابه جایی کمتر می شود. به خاطر داشته باشید هرگز جمع کردن و بسته بندی وسایل را برای روز آخر نگذارید و این کار را زودتر از موعد انجام دهید. یکی از مواردی که به صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند، باز کردن قطعات و وسایلی است که قابلیت جداسازی را دارند؛ به طور مثال بازکردن پایه های میز شاید زمان کمی از شما بگیرد اما یک ساعت در زمان جا به جایی صرفه جویی می شود.

اسباب کشی با راه پله یا آسانسور

همان طور که خودتان هم می دانید، استفاده از آسانسور بسیار راحت تر از راه پله بوده و هزینه کمتری را شامل می شود؛ عبور از راه پله، علاوه بر افزایش زمان، تعداد مسئولین باربری را افزایش داده و محافظت بیشتری برای وسایل و لوازم خانه را لازم دارد. فراموش نکنید قبل از انجام جابه جایی، روز آن را در هر دو ساختمان هماهنگ کنید. در موارد دیگر می توانید وسایلتان را کم کرده و از رفت و برگشت ماشین باربری جلوگیری کنید؛ بسیاری از ما، وسایل بلا استفاده ای را نگه داری می کنیم که در زمان بسته بندی می توانیم از آن ها خداحافظی کنیم.

نکات کلیدی قبل از انجام خدمات اسباب کشی منزل

کلام آخر در مورد خدمات اسباب کشی منزل

به طور کلی برای انجام یک جابه جایی راحت، لازم است که تمامی موارد را بررسی کرده و پس از مرتب کردن محیط اطراف، برای هر وسیله به طور مناسب تصمیم گیری کنید. لوازم هر قسمت را به طور جداگانه جمع کرده و وسایل آن را در کنار هم قرار دهید. فراموش نکنید بر روی هر بسته بندی، توضیحات لازم را بنویسید. وسایلی را که به آن نیازی ندارید فروخته و یا اهدا کنید؛ این موضوع باعث می شود جا به جایی راحت تر شود.  اگر دوستانتان برای کمک به شما می آیند، هر قسمت را به یک فرد سپرده و مسئولیت جمع آوری را به ایشان بدهید، تا از گیج شدن افراد جلوگیری کنید. برای آموزش ثبت سفارش باربری می توانید از نکات بالا استفاده کرده و برای روز مورد نظرتان به آچاره درخواست دهید. متخصصین آچاره در این کار مهارت لازم دارند و می توانید از انجام درست و به موقع باربری اطمینان داشته باشید.

اسباب کشی (درون شهری)

بسته بندی، اسباب کشی و حمل بار درون شهری

شروع کنید

کارگر جابه‌جایی

نیرو برای جابجایی و حمل اثاث

شروع کنید

حمل بار (برون شهری)

بسته بندی و حمل بار بین شهری

شروع کنید
آچـاره را دانـلود کنید

اپلیکیشن آچاره را دانلود کنید تا به سادگی و در چند مرحله خدمات مورد نیاز خود اعم از نظافت منزل، نظافت راه پله، تعمیرات، کارواش، تعویض روغن و لوله کشی را از آچاره دریافت کنید. کافیست تا خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و مکان و زمان حضور متخصص را مشخص نمایید و بقیه کارها را به آچاره بسپارید. اپلیکیشن موبایل آچاره برای اندروید و iOS در دسترس است.

کارهای مختلف
نظافت و تعمیرات منزل
هر زمان که بخواهید

همیشه در دسترس

در هر ساعت از شبانه‌روز آچاره از طریق وبسایت و اپلیکیشن در دسترس شماست.

پشتیبانی در دسترس

پشتیبانی آچاره در تمامی مراحل سفارش و انجام کار در کنار شماست.

مطمئن و قابل اعتماد

ما برای آسودگی شما، متخصصین را از چند طریق تایید صلاحیت می‌کنیم.

قیمت‌گذاری مناسب

آچاره کمک می‌کند شما سرویس مورد نیازتان را با قیمت مناسب دریافت نمایید.

آچارهاپ آچـاره را دانلـود کنید!

دانلود

ثبت اولین سفارش با ۱۰,۰۰۰ تومان تخفیف