خدمات  کار و تامین اجتماعی

خدمات کار و تامین اجتماعی

شروع کنید
درباره سرویس خدمات کار و تامین اجتماعی

یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان کسب‌وکار و مدیران، استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و بستن قرارداد کار با آن‌هاست. همان‌طور که می‌دانید یک قرارداد کاری باید ماده و تبصره‌های زیادی داشته باشد تا تمامی شرایط کار، پرداخت حق و حقوق کارمند و تضمین حسن انجام کار را در بر بگیرد. اگر به‌عنوان یک مدیر با این قوانین آشنا نیستید و به هر دلیلی نیاز دارید با کسی که مسلط به قوانین کار و تامین اجتماعی است، مشورت کنید؛ می‌توانید به دانش کارشناس‌های ما در آچاره اعتماد کنید.

در آچاره بعد از ثبت درخواست مشاوره و صحبت با کارشناس ما، بسته به شرایط هزینه مشاوره به شما اعلام می‌شود و در صورت موافقت، قراردادی برای شروع کار بین شما و کارشناس امضا می‌شود. البته اگر با حق مشاوره اعلام‌شده موافق نباشید به راحتی می‌توانید مشاور خود را عوض کنید و یا حتی به رایگان سفارش خود را لغو کنید.

خدمات کار و تامین‌اجتماعی در آچاره شامل چه مواردی می‌شود؟

هنگام استخدام به‌عنوان کارفرما موظف هستید تمامی قوانین و شرایط کار در شرکت را در یک قرارداد کاری در اختیار کارمند قرار دهید. هر چه در این قرارداد به جزئیات بیشتری توجه کنید، حین همکاری و به‌ویژه در پایان همکاری مشکلات کمتری خواهید داشت.

در قانون تامین اجتماعی الزام‌هایی برای کارفرما در نظر گرفته شده است که اگر آن‌ها را برای پرسنل خود رعایت نکنید، می‌تواند هزینه‌های زیادی را به شرکت جبران کند. کارشناس‌های آچاره که کاملا به قوانین کار و تامین‌اجتماعی مسلط هستند می‌توانند راهنمایی‌های لازم در زمینه بیمه اجباری پرسنل، مفاصا حساب بیمه‌ای، شرایط انواع مرخصی‌ها مانند استعلاجی و زایمان، بیمه بیکاری برای پرسنل و بسیاری موارد دیگر که مرتبط به قوانین تامین اجتماعی می‌شود را به شما ارائه دهند.

شما می‌توانید سوالات خود را در رابطه با متن قراردادهای کاری، حقوق و مزایایی که باید برای پرسنل در نظر بگیرید، نحوه محاسبه تعطیلات، مرخصی‌ها و اضافه‌کاری‌ها برای پرسنل، مقررات استخدام و اخراج و نحوه تسویه حساب با پرسنل از کارشناس‌های آچاره بپرسید.

چگونه از خدمات کار و تامین اجتماعی آچاره استفاده کنیم؟

این خدمت در آچاره مانند هر خدمت دیگری باید در وب‌‎سایت یا اپلیکیشن آچاره یا از طریق تماس با شماره 1471 ثبت شود. در ثبت از طریق وب‌سایت باید روی دکمۀ «شروع کنید» کلیک کنید تا فرایند ثبت درخواست مشاورۀ شما شروع شود. در این مرحله می‌بایست نوع مشاوره یعنی دریافت مشاوره تلفنی، کتبی یا به‌صورت حضوری را تعیین کنید. در گام بعد از شما می‌خواهیم توضیحی کوتاه درباره پرونده و زمینه‌ای که به مشاوره نیاز دارید در اختیار کارشناس‌های ما قرار دهید. تعیین زمان دریافت مشاوره به انتخاب شماست و شما روز و ساعت دقیق دریافت مشاوره را تعیین می‌کنید. کارشناس‌های ما درخواست شما را بررسی و با توجه به موضوع پرونده شما و دانشی که دارند، با شما تماس گرفته و حق مشاوره را اعلام می‌کنند. در صورتی که با این هزینه موافق باشید، درخواست شما نهایی می‌شود.

مزیت قابل توجه در آچاره این است که می‌توانید امتیاز کارشناسان برحسب میزان رضایت مشتریان قبلی را مشاهده و براساس آن، کارشناس مد نظرتان را انتخاب کنید. در واقع، با سیستم امتیازدهی به کارشناس‌ها به شما کمک می‌کنیم بهترین مشاور را برای پرونده خود انتخاب کنید.

در ثبت درخواست به شیوه تماس تلفنی هم همین فرایند از طریق تلفن انجام می‌شود. ثبت درخواست از طریق تماس برای شرایطی در نظر گرفته شده است که شما به اینترنت دسترسی ندارید یا در همان ابتدا تمایل دارید با کارشناس‌های ما صحبت کنید و سوالاتی که برای ثبت درخواست مشاوره دارید را با آن‌ها در میان بگذارید.

نصب اپلیکیشن آچاره

نصب اپلیکیشن آچاره 4.7 بیش از 1 میلیون نفر به آچاره اعتماد کرده‌اند